Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

KÄRLEK-

Kategori: Allmänt

Läste igenom lite gamla Sms, Så hittade jag ett jätte fint Sms av min underbara älskling

Fan vad jag sknar dig.
Vill hålla om dig nu.
Du är den bästa som finns på denna gjord.
Att gud lyckades få till en sån underbar skapelse,
Det fattar jag inte.
Jag älskar dig mer än allt hjärtat.

Lisa: Jag Älskar Dig Amanda
Amanda svarar: Älskar dig med!

Roligaste av allt!
Myggan (Alex) : Du kommer föralltid Att vara min syster<3
Amandus svarar: Jo jag vet. Haha  

Myggan:
Vad tror du om att leva livet baklänges?
Man skulle starta med att dö, Och få det överstökat.
Se så vaknar man upp på ett ålderdomshem och får det bättre & bättre för var dag.
Man blir så småning om för pigg för att vara där och får sin pension,
På sin första arbetsdag får man en guldklocka, Sen arbetar man i 40 
tills man är ung nog att dra sig tillbaka från arbetsmarknaden.
Man Dricker och festar och förbereder sig att ta det lugnt.
Sen är man i grundskolan, Blir ett barn,leker har inga förplikterser till man blir en baby.
De sista 9 månadarna tillbringar man flytande runt i ett fint lyckorus.
Där finns  centralvärme, roomservice mm. Å till sist försvinner man från denna värld
i en enda stor orgasm... ;)

Älsklingen. Inte alls så somantisk: De 5 hemligheterna för ett fungerande förhållande.
1.Det är viktigt att hitta en tjej som hjälper till i hushållet!
2.Det är viktigt att hitta en tjej som får dig att dig skratta!
3.Det är viktigt att hitta en tjej  som du kan lita på och som inte ljuger!
4.Det är viktigt att hitta en tjej som är bra i sängen och älskar att ha sex med dig!
5.Det är viktigt att dessa fyra tjejer inte känner varandra!
Amanda svarar kärleks fullt tillbaka: Dra åt helvete!

Det var mina mysiga Sms från mina underbara!


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: