Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Fredag =)

Kategori: Allmänt

Äntligen Fredag =) faan vad skönt, imorgon blir det lite sov morgon iaf,
Men allt för länge blir det inte för vi ska juh till stan =) Längtar som en took :P

I morse när jag vaknade var det alledes dimmigt ute, Man kunde inte ens se dom andra husen,
Puh mad mysigt =)
Tanken på att vintern snart är här gör mig så lycklig,
Är såå mysigt med all snö, och sen så är det juh julafton + min FÖDELSEDAG Det får man inte glömma ;)

Snart så börjar man jobba, Är bara Tio min, kvar nu, Tråååk, Men det är jag bara idag så, Så det står jag väl ut med, Nä nu har jag inte så mycket mer i mina tankar.

Jo just det, Älskar alla mina underbara änglar Lisa Anna Ella Isabell Frida & Moa Puss på er<3

& min fina pojke Peter Emanuel Reinhammar


Tänker på dig Christian Ziemann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: