Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

EllaElla

Kategori: Allmänt

EllaElla Du är fan min räddare i nöden!
Vart så glad när du ville vara hemma med mig i helgen och mysa pysa =)
Vi ska ha så roligt =)
Skönt kommer det att bli för oss med på söndan när all jävlar är bakis, Men inte vi =) Tjoho


Det är lite tråkig att jag är så jävla lat & trött! För det är för jävla roligt att va med EllaElla =)
Men inte när hon är på jävla damp humör! Morr..Morr..
Jag tror jag måste bli lite piggare så att jag orka vara med henne lite oftigare.


Peter Emanuel Reinhammar Du är den BÄSTA! Älskar dig så mycket<33

Kommentarer

  • shitbreak säger:

    VAFAN ÄREEE DU SÄÄGGERRR??!?! HAR ELLA DAMP ? ELLE VAFAAAN ÄREE DUUU MEEANAAAREE?!?!?

    Ska säga allt till Ella!!! Att du tkr illa om henne! HA!!!!!!!!!!!!!!

    2007-10-31 | 12:50:25

Kommentera inlägget här: