Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Dålig dag,

Kategori: Allmänt

Har hur ont i huvet som helst,
Orkar inte jobba igentligen,
Men man måste ju.
Nästa måndag ska jag till Optikern,
Måste komma om jag ska ha glasögon =/
Vill fan inte bli en jävla glasögon orm!
Idag ska EllaElla komma till mig =) Det ska bli skoj =)
Vi ska busa as mycket Höhöhö Ella slappa framför tvn bara =)

Var juh i Bodaborg i helgen, Men det var juh as tråkigt, Fatta inte hur det kan vara för barn Bla,
Man var juh tvungen att vara smart för att kunna fatta, Typm 6ton * x=? Fatta du någe?
Nä det gjorde inte vi iaf =/
Men men jag köpte lite saker till min sköldpadda, En ny punp och lite annat smått =) Så nu är det jätte fint
i hans lilla hem =)
Köpte även en jätte fin dress till Bazzie (Hunden) En rosa sådan med en krona på =)
Så nu ser hon ut som en lite Prinsessa <3
Min lilla PRINSESSA =) Och Lisa förstårs Är oxå min Prinsessa =)

Saknar dig Christian Hoppas att du har det toppen där du är <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: