Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Torsdag morgon,

Kategori: Allmänt

Sitter på jobbet och har as tråkigt! Jag börjar inte förens 9.00.
Det suger. Är så jävla trött jag kunde ha sove minst en timma till idag!
Men det kunde jag ju inte för stackars lilla Emmas hus bann ju igår, Tråkigt =( 

Men men det ska bli skönt med helg iaf, Så att man får sova!
Det känns som evigheter sen!
I helgen ska jag verkligen leva, Ta vara på min dyrbara tid! 
Jag slutar vid 12.00 i morgon så när jag kommer hem så ska jag städa =)
Så jag kan ta det lugnt hela Lördagen,
 
Börja lite smått med städningen igår, Tog och gjorde rent Pysens akvarium.
Så nu mår han gott! Eller kanske inte, Han få ha natt hela dagen idag, 
För i morse när jag skulle tända lampan åt han så slockna hela lägenheten =/
Konstigt!
Men det är nått Älsklingen får fixa när han kommer hem =) 

Nä nu måste jag hitta på nått för att roa mig själv.
Hej svejs <3  
 

Kommentarer

  • Ellaella säger:

    Ja bäst för dig att du städar Amanda =) Det ska vara perfekt när jag kommer, muaha. Förästen så ska vi hyra as mkt skräckisar. Och gotta..och chips..och dipp..och vi ska bli feeeeet!!!

    2007-11-02 | 00:53:52

Kommentera inlägget här: