Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Tisdag

Kategori: Allmänt

Dagen har varit seg, Inte alls rolig,
Längtar till jag kommer hem och få krama om älsklingen<3
Och så ska jag hämta vovven min och gå på en liten promenad innan middan,
Sen blir det tv tittande (Desperate) Härligt =)
Hoppas på att älsklingen tittar på det med mig, och inte far på någon J*vla träning! HATA!

Aja.
Nu är det bara sex dagar kvar, längtar tills jag får veta =)
Det är nästan som julafton när man var liten,
Man hoppas på det bästa men kan lika järna vara något tråkigt, Men så är det.
 
Skulle till tangläkaren i morgon, Men tydligen så var hon hemma med sjukt barn.
Så jag får inte tid fören efter januari,
Så när jag inte ska dit så blir det ingen klippning i morgon heller, 
Men men jag fick en ny tid på Torsdag =) Tur att june är så snäll att hon kan klippa mig vid
halv nio så att jag hinnner på jobbet till nio =) Super bra !
Måste kolla på J*vla glasögon någon dag med, Men jag hinner ju aldrig,
Får ju så ont i huvet/ögonen på jobbet. Känns inget bra alls =(

Nu är det inte alls länge kvar tills jag fyller år!
Det är juh BARA 41 dagar kvar =) Längtar! 
Och sen efter det är de bara en vecka kvar till julafton =P 
Så mycket skoj som är på gång =) 

Nä nu ska jag åter till arbetet den sista 25 min =)

Bye bye =)  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: