Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Oönskade drömmar

Kategori: Allmänt

Kom inte till mig, Försvinn ur mina tankar om nätterna!
Har sovit som skit i natt, Har mått as dåligt plus att jag bara drömmer mardrömmar.
Så fort jag blundar och ska tänka på nått bra så är det alltid något hämskt som händer,
Det är så jobbigt! Vaknade upp i natt grinandes och bad älsklingem hålla om mig,
Då gick de genast mycket bättre.

 
Är hemma ochär sjuk idag, Har vare hemma hela veckan, Få se om jag blir hemma i morgon med,
Mamma är oxå hemma och är sjuk, Det är mysigt att vara hemma med mamma en sån här dag.
Vi har kokat soppa och myst i soffan.
Sen har jag tagit ett långt hett bad.Ahh vad skönt det var,


På Lördag så sk jag och Syss nog fara till stan och handla julklappar =)
Jag ska kolla efter något till älsklingen, Jga tror jag ´vet vad han ska få, Det roliga vara att jag och Syss hade tänkt att köpa lika dant till våra lovers =) Haha vi är ju trots allt syskon =)

Nä nu ska jag nog krypa tillbaka till mitt lilla ide (Soffan) 
Hej då!

Saknar dig din lilla knäppis =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: