Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Livet leker =)

Kategori: Allmänt

Jag älskar mitt liv bara för att det finns så underbart folk i det,
Älskling-Vad skulle jag göra utan dig,Du är så underbar mot mig,En dag utan dig går inte
Lisa- Du är ju bara så jävla fucking bäst (Flört) Haha du är bara allt för go<3
Isabell- Utan ditt tröga ja, Så skulle man inte alls få lika många skratt<3
Anna- Sluta förfan att vara så jävla tråkig och börja vara lite jävla skoj, Du är ju kul
Moa-Saknar dig när du inte är hemma, Vi måste ha lite mer skit snack du, jag & Lisa =)
                          
Sen så älskar jag min underbara familj 
Mamma Pappa Alex Bazzie Birk & Kosmos




Kärlek-

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Åh, du väl bara för bra du Amanda!! ÄLSKAR DIG SÅ FUCKiNG MYCKET !! ;)

    2007-11-27 | 12:45:44
    Bloggadress: http://Isander.blogg.se

Kommentera inlägget här: